♡ Snorigt o Stormigt..

Jojomän, Arwid blev huxflux tvärsnorig igår.. Somnade som vanligt vid 19tiden.. O stortjejen o föräldrarna hann nästan se klart en film innan han inte kunde sova mer.. O jisses, snoret rann.. Bebisen var tvärledsen, o febrig!
Toppen, pappan intog gillestugan o jag förberedde mig på en vaken natt.. Klädde av till bara blöja o bullrade upp ordentligt i sängen.. Till sist somnade vi till, o vaknade strax igen.. O så höll det på, typ heela natten.
Vid tvåtiden kom även Edwin in.. Inte ett dugg förkyld förvisso, men mammasjuk! ♡
Arwid sken upp som en sol, o jag trodde aldrig vi skulle somna om. Fem minuter senare, låg dom o skedade varandra o snarkade ikapp.. Gofisar! ♡
Lowa var upp en vända, o gick i sömnen också.. Jajjamän..
 
O när jag insåg vid 04.45 att jag glömt att stänga av en väckarklocka, höll jag på o bryta ihop.
Haha, jaja!
 
Har för övrigt varit förvånansvärt pigg hela dagen.. Wiihoo, det ger mig hopp inför stundande arbetsnätter! ;-)
 
Vädret idag då? Full storm och +4.. Nä, vi har inte tagit oss utanför husets väggar idag.
Hade inte Arwid varit tvärsnorig, så hade jag en plan på att fara till Höla o hälsa på.. Får bli senare det, minsann!
 
Nu ska väl nån sorts middag förberedas tänker jag! Lutar åt kyckling och ris, även fast nå simpelt som korv med bröd kändes mer lockande! =)
 
 
 

Era tankar..
Postat av: Julia

Vilket ruggigt väder! :(

2015-06-15 @ 16:33:19
URL: http://juliafridh.wordpress.com/
Postat av: Matilda J

Hoppas ni tillfrisknar snart, alltid lika jobbigt att vara förkyld oså. Kram

Svar: Tackar! Vi jobbar på saken.. boostar med cvitamin o annat braigt! ;) Kram
Joanna

2015-06-16 @ 11:23:40
URL: http://matildajanzon.com/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0