♡ 2 år sedan..

 
 
Alltså, igår var det 2 år sedan Jens gick bort..
TVÅ ÅR! Jag kan fortfarande inte riktigt greppa det.
Jag vill liksom inte riktigt ta in det.
TVÅ ÅR, utan dig vår älskade vän!!! ♡♡♡
Saknaden går verkligen inte att sätta ord på.
Hur gärna jag än skulle vilja det..
 
Två år, det känns som en evighet.. Samtidigt känns det som att det gått så himla fort, och det speciellt när man ser på Edwin och Märta, som var så små då.. Den där hemska jävla dagen!!!
Nu är dom liksom så stora, våra fina småtroll.
Jag hoppas dom kommer bli minst lika bra vänner, som oss!
( Vissa galenskaper,o sattyg behöver dom ju kanske inte göra repriser på..dock! ;) )
O vi har t.om hunnit få ett till barn, som inte ens fått träffa dej.
Det gör ont. Det gör så förbannat ont i hjärtat.
 
 
Det är 2 år sedan, du "bara  försvann" ifrån oss.. O lite drygt 3 år sedan Henke gjorde samma sak!
Det är fan inte okej alltså.
 
Jag drömmer fortfarande om er..
Och jag saknar er lika mycket idag, som alla andra dagar..
Tänk om jag bara kunde få prata med er, en sista gång liksom!
 
Åååh. som sagt.
Det gör förbannat ont i hjärtat!
 
     
 
      
 
 
 
Min lilla trollunge, o din lilla trollunge! Tänk, vilka fina vänner dom ska bli! ♡
 
 
 

Era tankar..
Postat av: Ingela

Beklagar sorgen när någon rycks bort ifrån oss..
Även om det gått något år.. <3

Bamsekramar till dig..

Svar: ♡ Ja, även fast åren går.. Så är sorgen tung! Att sorgen blir lättare, det tror jag inte alls på.. Däremot så "lär " man sig att leva med den.. Man lär sig på något vis att leva med alla olika sorters sorg.. Hur sjukt det än låter! Undermedveten överlevnadsinstinkt tror jag? 😕
Kram till dig!
Joanna

2015-03-16 @ 22:04:08
URL: http://jagesomjage.blogg.se
Postat av: Göran Elmertoft

Hej, jag länkar till din blogg nu. Hoppas du vill göra detsamma med min.:)

Svar: Självklart! :)
Joanna

2015-03-17 @ 10:31:28
URL: http://www.mondoblog.se/diabetesbloggen

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0