♡ Bra!

Haft en supermysig kväll, med mina Järnladies.. ♡ O det behövdes verkligen.. =)
Underbara, och älskade vänner.
 
Så bra, att jag t.om glömde bort o godkänna beställningen på Maxi som jag tänkte hämta imorgon! Crap. Då måste jag ju hämta det på fredag likförbannat. Aja..
 
En annan sak som är jäkligt bra, o sjukt gött är att jag på riktigt inte haft ett enda bsvärde över 10 på hela dagen, trots känning!!! Wiihoo! Alltså, lyckats slippa rekylen t.om..
Borde ju egentligen köpa mig en lott..
 
Näe, nu ska jag ta o krypa ned bredvid min stora tjej.. ♡
 
Längesen jag var vaken så här länge nu, faktiskt.. Undrar om jag är lika pigg imåra!
Återstår att se.. Dejt med Linda imorgon. Det gillas också skarpt! ♡
 
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0