♡ Obegränsat med dollars..

Alltså, tänk om man hade haft obegränsat med dollars va.. Vill dock poängtera, redan här och nu.. Att jag egentligen skiter högaktningsfullt i pengar. O jag tror inte på att pengar gör en lycklig.. O för mig är det absolut viktigaste att mina nära och kära har det bra, och mår så bra som dom kan. Och framförallt förtjänar att må!
Men ibland, drömmer man sig ju bort.. O önskar att man hade massor av dom.. Pengarna alltså! Tänkt, så mycket roligt man skulle kunna köpa.. Tänk bara på allt roligt och fint som finns till barnen!
Gaaah. Utbudet är liksom enormt.
Både på kläder till dom, leksaker. Inredning till deras rum, osv...
Jag googlar runt kanske mycket, för att leta inspiration. O för att jag tycker att det är roligt! Jag har en liten idè om hur vi ska fixa iordning med Edwins kök, och planer på hur vi ska fixa iordning ute i "lekstugan" när sommaren närmar sig! O för att få ännu mera tips och idéer, så är ju google toppen! Och diverse bloggar, och instagramkonton också förstås!
 
Ibland fastnar man för vissa sidor.. O nu har jag hittat så otroligt mycket roligt och fint.. Riktiga leksaker, eller alltså ja.. Verktygen är riktiga, men små. För barn.. Men egentligen inga leksaker, utan riktiga verktyg i små storlekar till barnen! =) Likaså, med grejerna till köket.. Det går att steka i plättlaggen, miniplättar, och man kan grädda kakor i kakformarna. Hur roligt är inte det? =)
 
Sprang ju även över, massor av fina och roliga bilar som jag vet Edwin skulle älska! =)
Massa roliga utklädningskläder fanns också.. O grejer till barnkalas!
Tuffa och söta vagnsleksaker, och roliga mobiler i filt att ha ovanför exempelvis skötbord, eller säng till bebisar!
Har seriöst hittat hur mycket som helst, och just nu önskar jag verkligen att jag hade haft oömt med pengar..
 
Då skulle bland annat, några av dessa favorit få komma hem till oss! :)
 
 
 
Lite roliga bilar.. :)
       
 
   
 
 
En verktygslåda...
   
Att fylla med dessa miniverktyg.. :)
    
 
 
O en egen arbetsbänk vore väl något..
 
Diverse grejer till köket! =)
 
     
 
 
Och en Stor Noaks Ark, med alla djur att leka med!
 
Mjo, jag sitter och drömmer mig bort.. lite! Eller ja.. ganska mycket! Haha..
 
Mina favoriter här ovan, och massa mer hittar ni HÄR!
Krabat.se är namnet!
Helt klart värt, både ett och femton besök!
 
 

Era tankar..
Postat av: annaTiNAmargaretha

Fast om bristen på pengar kan göra en olycklig så bör det ju även vara tvärtom... jag skulle iaf vara lyckligare med mer pengar! Sen kan jag ju hellre påstå att pengar inte är allt däremot!
Men vad har hänt med din blogg? Värsta reklam-stället ju? Håller du på å blir bloggare "på riktigt"? :-P

Svar: Okeeeejråå.. Du har jävligt rätt.. Pengar är inte allt, är nog bättre att säga! :)
Haha, jaaru! ;)
Joanna

2015-03-04 @ 21:27:34
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0