♡ Rolig butik

Har återigen lyckats hitta en butik, på webben.. =)
Med fina barnkläder.. Igen! Ja, jag vet.. Jag är hopplös.
Meeen, man hittar så mycket fint på nätet! O det som är bra, är att dels finns det ullkläder.. Jag Älskar ull.. Bättre material på kläderna, kan man ju omöjligt ha.. Tycker jag då! Sen finns det ju även, roliga kläder.. Dock inte i ull, utan i bomull.. Men, fina.. Jag gillar färg. Gärna klara, och starka färger på barnens kläder..
Nej, jag skulle inte sätta på varken Edwin, eller Arwid en klänning. Faktiskt inte. Men skulle dom själva säga, att dom vill ha en klänning på sig. Ja, men fine! Då väljer dom ju det själva..
Men, jag skulle inte köpa en klänning, bara för att den är fin. O bara för att, killar visst kan ha klänningar.
Men det är jag det.
Den dagen, dom själva aktivt väljer att ha klänning, så kommer jag absolut inte neka dom det.. Precis lika lite, som jag skulle neka Lowa att ha "pojk"kläder.. Lowa har förövrigt en hel del kläder, köpta på just pojkavdelningen.. Likaväl, som hon gärna använder klänningar och tunikor. Så använder hon lika gärna typiska killkläder..
O klänningar bland utklädningskläder.. Absolut! Små grabbar, kan väl också leka prinsessa!
Edwin älskar, och leker mer än gärna med sina bilar, traktorer, lastbilar osv.. Han älskar även att pyssla i sitt kök, köra dockorna i vagnen, o trösta o vyssja dockan!  :)
 
Nu svamlade jag iväg.. Hittade ju ulltofflor också.. Både till kidsen, och till mig själv! Edwin fick ett par jätte fina av mostern ifjol. O Lowa fick av mormorn, också ifjol. Med andra ord, bägge dom större barnen har vuxit ur sina.. Arwid kan ju snart ha Edwins, men Edwin o Lowa skulle ju behöva nya..
Det om något, är ju en anledning att jag kanske borde göra en beställning.. Nån dag, i framtiden..
 
Hittade ju som jag skrev, även mycket annat fint också!! ♡
Helt klart, värt ett besök.. Eller flera!
 
Här är lite, av vad jag fastnade för..
 
Lite roliga kläder från Lipfish
       
 
   
 
Söta pyjamaser från Maxomorra, i eko bomull..
   
 
Neutralare kläder i från ekologiska Joha..
             
 
Tjusiga tofflor..
   
 
 
Å en sån här bil, skulle ju inte vara helt fel..
 
 
 
Alltihopa, hittar ni på den HÄR sidan..
Ebbes butik, är namnet!
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0