♡ Tjejmys

Yes, ikväll blir det banne mig tjejmys, deluxe! Mina Järnladies kommer hit!!  ♡
  Grey`s kväll som back in the Days, så att säga.. ;-) Med andra ord, fika gott och surra massor av strunt! Samtidigt som Grey`s Anatomy är på lite tyst i bakgrunden.. Få tanka massor av värdefull och positiv energi!!  ♡ ♡ ♡
Jag längtar, och tycker det ska bli kväll nu..
 
Apropå energi, vad gör ni med tex. energitjuvar? Jag föredrar att sparka ut eländet ur mitt liv.
Jag vill ju inte ha dessa i min närhet.
Men ibland nässlar dom sig in, jag har verkligen ingen energitjuv i min direkta närhet. Just nu.. ;)
 Däremot har jag en riktig energitjuv i närheten. Som kommer att göra mig fullkomligt vansinnig. Tyvärr.
Jag tycker synd om denne, hen är väldigt trevlig. Absolut.
Dessutom, väldigt ensam.. Så jag tycker synd om hen.
Men alltså, det kan inte vara min uppgift att ta mig till hen.
Det kan inte vara min uppgift, att ofrivilligt behöva lyssna på hens alla problem.
Jag har fullt upp med mitt liv, min familj, och mina vänner. Dom som jag bryr mig om, och verkligen älskar.
Dom som jag vill lägga min tid, och mitt engagemang på.♡ ♡ ♡
 
Jag försöker vara trevlig, men hålla det hela kort. Jag vill liksom inte bjuda in till något.
Jag kan heja, surra en stund om väder och vind. Jag tycker inte om personer som tränger sig på.. I mitt hem.
Det gör mig så sjukt irriterad. O jag känner mig trängd.
 
 
Mina vänner, är alltid välkomna till oss. Så är det.
Oavsett vad. ♡
Men jag har valt mina vänner med omsorg.
Jag har valt att ha vänner, som gör mig glad. Som skrattar med mig, eller gråter med mig för den delen. Vänner som jag är trygg med. Vänner som jag har en ömsesidig och otroligt fin relation med.
O som jag verkligen älskar, och ser som min familj. ♡
 
 
 
 
Jag tycker det är otroligt härligt, och roligt att lära känna nytt folk. Absolut! =)
Jag tycker det är härligt och roligt, med stor umgängeskrets..
Men jag tycker inte om när nytt folk, tränger sig på. Traskar rakt in i vårat köket, när jag sitter o äter frukost. När nytt folk, lever rövare på min altan klockan nio på helgmorgonen. För att hens barn ser leksaker där.
 
Jag är lite orolig, att mitt temperament.. Samt mitt behov av privatliv. Kommer att göra, att jag tillslut inte kan vara den där trevliga och glada människan mot hen. O att jag kommer bli rent av otrevlig och riva ifrån rejält.
 
 
Gaaah. Jag måste ju hitta en bra lösning på det här problemet. Känner ju nu här medans jag skrivit, att hen suger verkligen ur mig energin. O jag måste försöka koppla bort. O kanske är det bästa, att helt enkelt riva ifrån rejält.. På ett trevligt vis.
Så kan jag äta frukost utan att kolla, så att dörren är låst.
 
 
 
Jisses!
 
Jag hade förövigt asbra bsvärde även imorse.. 6,5 vaknade jag på! =)
Yeey! Däremot tror jag att jag varit ganska låg under natten, eftersom jag vaknade med huvudvärk a`la baksmälla. Inte coolt.
Arwid har ju sovit hela nätterna nu, senaste nätterna. Så det blir inte det där naturliga kolla bs mitt i natten. Men jag tror jag måste ställa en klocka, o kolla i alla fall!  
 
Nääe, nu ska här förberedas middag.. Lowa har beställt kräftsoppa! =) Mumma det!!
 
 
 
 

Era tankar..
Postat av: koehler

åhh andra ord är så jeevla kul!

Svar: Om du menar att "Med andra ord" är så jävla kul , så håller jag verkligen med!! 😊
Joanna

2015-03-25 @ 16:06:13
URL: http://fames.se/koehler
Postat av: Anonym

Du måste säga ifrån ! Annars ger sig inte hen! Visa tydliga gränser, att göra det betyder ju inte att man är otrevlig, du gör dig själv och hen en tjänst! / Emma Brodin (orkar inte logga in för att skriva ) :)

Svar: Tack! :) Behövde höra det där, mer än du kan ana!! Här ska sägas ifrån.. Banne mig! 😊
Joanna

2015-03-28 @ 16:50:42

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0