♡ Bullmamma

Alltså , så mycket som jag bakat senaste dagarna , har jag seriöst knappt bakat totalt på ett år. 
Ikväll blev det skurna choklad kakor, och kolasnittar. Det ska vara ett möte angående skolsituationen i hela Gällö området imorgon , här på folketshus. O Lowas klass ska sälja fika,till klasskassan. 👍✌ Så hon o jag hjälptes åt att baka lite kakor när grabbarna somnat! Mysigt! ♡

Jag missar ju dock själva mötet,då jag har en ny tandläkartid då.. O jag måste verkligen dit. 😬
Ska passa på att storhandla när jag ändå är i väg själv också.. 

Hoppas på att hinna på ÖoB också,för att inhandla en torkvinda. Jag längtar efter att få hänga ut tvätten! 😊

Skulle behöva lite mer blommor också. Jag o grabbarna var ju faktiskt o fixade lite blommor förra veckan,som vi sen planterade o gjorde fint med.. :) O nu fick jag ju lite smak för det , o vill fixa mera! 😉

Edwin fick äntligen rida i Söndags.. Såå himla stolt liten kille.. O lika stolt mamma! ♡
Älskade unge! 
Han ville verkligen inte kliva av hästen , o satt o pratade om ridturen heela frukosten imorse! 😍
Rida fick han göra på Norderön.. Jag o Mikael o alla barna for dit på en liten utflykt. Dagiset där hade "Ö-barna dagen".. 😄 Vi kom precis i slutet , men trevligt var det.. Avslutade dagen hos mormorn där vi blev bjudna på middag! Mumma det! 😆
Pappan han fick roa sig med nå möte o skruvning han! 😝

Lördagen spenderade vi dock tillsammans! Springmeet , o spana på fina bilar! 😎
Middag med hos Svärfar och Eva! :)

O i fredags hade vi fredagsmys deluxe tillsammans med Mikael o Millie.. Tacos o surr! ♡ Fick sällskap av Johan o Crille också..
Jo,somnade rätt ovaggat sen..

Jag skulle förresten kunna sova dygnet runt tror jag.. Fy fan.

Näe , slut på ordbajseri nu.. Hade en tanke, om att det här skulle bli ett vettigt inlägg. Men det blev för jobbigt. Det kanske kommer..


Såå himla trött meen väldigt nyfiken liten kille!! ♡♡♡


Ville ju se vart brorsan tagit vägen.. 


himla nöjd kille!! ♡♡♡ 


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0