♡ Paket ifrån Loppi

Ja, min kära sambo kom ju hemsläpandes på ett paket ifrån Loppi.se härom veckan..
O ja, jag är imponerad.. Hittade mycket roligt i den..

 
Tjusiga nagellack från yvesrocher, plåster till kidsen, en spillfri pip mugg, en pumptvål, o ett set för att göra gipsavgjutningar från Panduro,bland annat.. :) O en bok, ifrån Barnens bokklubb..
O vill ni också ta del av ett förmånligt erbjudande från dom, så kan ni klicka in er på DEN här länken! :) Då får du ditt barns första bokpaket för endast 39:- Helt okej pris tycker jag då! :) Vi läser faktiskt mycket för Edwin, då han älskar att höra saga! =)
Lowa hon är ju så stor så hon läser själv, men hon läser faktiskt också mycket.. O jag hoppas ju på att Edwin o Arwid också blir små bokmalar! Läsa är bra! =)
Där får dom gärna ta efter mig.. ;)
 
Har ju inte hunnit med att pröva så himla mycket av grejerna än, men det kommer! Arwid använder dock pipmuggen dagligen.. (står att den är från 18månader dock..aja) Lowa gillar tvålen skarpt. Edwin är himla nyfiken på dom olika plåstrena så nu vill han att blodvite ska uppstå.
Själv har jag läst tidningen o längtar efter lite lugn o ro, så jag kanske kan inviga nagellacken! =)
Pappan, han läser boken!

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0