♡ Pinsam tystnad..

När det blir sådär pinsamt tyst.. Den känslan..
Som det varit här inne , fast ändå inte..typ!

Jo, jag har liksom inte orkat eller haft riktigt tid o skriva nånting.. överhuvudtaget! Orken o energin, har liksom verkligen lyst med sin frånvaro.

Blodsockret strular,eller nja.. Mer det faktumet att jag helt plötsligt inte riktigt känner när jag börjar bli låg.. Vilket har lett till att det ofta upptäcks när det redan är nere på mellan 1-1,5.. Alldeles för sent. O jag ska väl vara glad att jag inte blivit medvetslös..typ! 
CGMn lyser också med sin jävla frånvaro.. Förut ville jag pröva den,för att få till värdena bättre.. Nu vill jag verkligen ha en, ur säkerhets synpunkt. Framförallt nattetid. Nu är ju iofs min sambo som en diabeteshund,o vaknar snabbt o känner att jag börjar bli låg.. O det är himla skönt. Men han skulle ju också behöva få sova bra.. 
Gaaah! 
Lite less är jag..

Annars så är min rygg bättre,o jag har överlevt en magsjuka till, med ryggskott dessutom. 

Vi har firat goaste Alfons på hans 2 årsdag, o även firat Carro som blivit några år äldre! 😘

Jag o grabbarna har härjat på badet med några kompisar. 
Vi har varit på två kosläpp!
Hängt med mostern , som varit hemma en sväng.
Hälsat på hos morfarn.

Vi har äntligen tagit ned dom två gigantiska tallarna på gården! :) O lika mycket äntligen satt upp gungor till grabbarna lite provisoriskt. I väntan på en riktig gungställning / lekställning.. Har så många idéer i huvudet!🙊🙉🙈

O vi har haft bästa Milla, här i några dagar!

Haft besök av Lena o Seven ett par gånger, o även haft kafferep med några andra morsor här på byn! 

Två av mina fina vänner har fått en varsin son,med en veckas mellanrum! 😍

Jag har fått syttat Lars o Mikaelas ursöta dotter! Så himla liten och galet fin! 😍

Har varit o lyssnat på kulturskolans konsert, där Lowa spelade piano! ♡ 😍

Har bakat bullar, i parti o minut tror jag.. 

Har varit o lekt i Bräcke,på den stora lekparken där med alla tre barna. Himla mysigt! ♡

Har bitit av en rejäl jävla bit av en redan trasig tand... 😨😬

Har börjat fylla i ansökan om dagisplatser till grabbarna också,ooousch! Beslutsångest o lesamt i mammahjärtat..

O jag har även mått sämre än jag gjort på riktigt länge, men hoppas på att det vänder snart.

Nu ser jag framemot sommaren. O hoppas den blir riktigt varm och fin. På alls sätt o vis! 👍👌

Fick förövrigt ett stort paket på posten häromdagen , från loppi.se ska kika igenom det sen o kolla vad för roligt det var! 😉 Hur spännande är det inte o öppna paket då? 😊
Ska dela med mig sen,av vad det var o. . 


Lite kort är ju alltid kul,tänker jag..












Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0