♡ Tofflor

Edwin har ju fått nått dille på tofflor. O ska prompt ha tofflor på sig. O då har vi ju ett problem.. Eftersom pojkstackarn faktiskt inte äger några tofflor, i passande storlek! :-/ Han har senast idag, gått igenom en garderob o prövat diverse olika tofflor, som vi hade liggandes där! Haha, dom flesta var på tok för små för han.. Eller så, var det Lowas tofflor! ;-)
 
Så, ja.. Jag måste nog köpa stackarn ett par tofflor. Dels såna sandaler liksom, som han kan härja ute i, i sommar! Jag har ju beställt finväder! Men sen funderar jag på ett par mysigare tofflor. O mysa på i, här inne. Kyliga kvällar, o när vintern kommer.. Ofta är det ju dessutom rätt kallt på golven här, när vi kliver upp!
Så ja, egentligen behöver ju hela familjen varma, mysiga tofflor! Åtminstone jag o ungarna.. ;-)
 
Har ju hittat fina tofflor till alla tre kidsen, på DEN HÄR sidan..  Riktiga fårskinnstofflor, och verkligen till helt okej priser tycker jag! =)
 
Dessutom hittade jag en himla massa fina väskor också..
 
 
Till Arwid (dom han har nu börjar bli för små.. :) )
 
 
Till Edwin :)
 
 
Å till Lowa, eller  varför inte till både henne och mig! =)
 
 
 

Era tankar..
Postat av: Emma Stephanie

Det vore roligt om du vill ta dig tid att läsa mitt inlägg kring sex pga grupptryck. Vill höra din åsikt. :)

http://nouw.com/eemmastephanie/sex-pa-grund-utav-grupptryck-19126494

Svar: 👍👌
Joanna

2015-05-25 @ 20:01:56
URL: http://nouw.com/eemmastephanie

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0