♡ Att pryda väggarna..

Alltså, jag är inne i nån sorts pysselperiod här hemma! :)
Fick för oss att vi skulle ha Astrid Lindgren citat på väggarna på grabbarnas rum. O som av en händelse så har vi ju tillgång till att trycka saker hejvilt! #blacklinedesign 😊

Så nu har jag satt upp på bägges rum! 

Blev riktigt nöjd med resultatet faktiskt! 😆

Har även stått o knåpat bort dom tidigare "namnskyltarna" som satt på deras dörrar! Tog en jäkla tid men nu ere gjort! Å nya uppsatta! 😄
Kul med omväxling, o framförallt så hade ju Arwid, Lowas namn på sin dörr!  😂
Lowa ska få göra sitt tryck själv, då typsnittet inte kändes som om de passade henne.. Sen tror jag hon också vill göra nån sort väggdekal till sitt rum! 😉 

Namnen på deras dörrar..


Nu är ju frågan vad jag ska hitta på med härnäst! 🙈🙊🙉

Har ju en fundering på om jag skulle ha fått upp följande citat på nå bra ställe i huset också..


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0