♡ Den senaste veckan..

Alltså,  vilken vecka.

Den senaste veckan har det hunnits/stressats med alltmöjligt! 

Förra söndagen så var jag och grabbarna tillsammans med mostern, Carro,Millie å Mårten  bort till Lillsjön för på 'Höstrusket' ett evenemang till förmån för Barncancerfonden Norra! 👍👌 


Så mysigt,och för en himla bra sak! ☆ 



Vi hade turen att få hänga med mostern både lördagen o söndagen,jag o småtrollen!! 💕 Pappan jobbade ju hela helgen,och Lowa var hos morfarn. Vi avslutade dock helgen som en familj, med middag tillsammans med Olovsson/Persson.. Så himla längesen och sjukt efterlängtat! ♡
Å alltså, efterrätten Jänet gjort!! 😍😍😍


Sinnessjukt gott, även för en diabetiker! 🙈😂

På måndagskvällen blev jag sjukt låg. Fick eventuellt den värsta känningen någonsin. 
Ingenting hjälpte. 2,5 timme tog det innan blodsockret började stiga. Då hade jag redan hunnit tuppa av, trots att jag tryckt i mig sjuka mängder dextrosol! 😲 Jesper höll på o oroa ihjäl sig borta i Sundsvall, och svärfarn fick komma o hjälpa mig.
Så jäkla obehagligt.
Å vilken jävla tur att jag hade ringt Jesper, så han visste om att jag var låg. O kunde hjälpa mig trots att han var flera timmar bort själv!  ♡


Hur man mår efter något sådant!?
Inte alls så bra.
Varken fysiskt eller psykiskt.
Kaos vecka

Lyckades dock jobba både tisdag,och onsdag. 
Roligt var det, o det flöt på fint.  Både på jobbet,och hemma genom att vi gick om varandra, jag å pappan! 😉 Onsdagen blev lite svettig, eftersom Lowa och Edwin rider då.. Men det gick! 💪👌

Har haft förmånen att få vara med o hjälpa till o samla in pengar till Barncancerfonden i helgen! ♡ I samarbete med Ivars bil,och BMWs kampanj "Kör för livet!" 


Har även fått varit nagelmodell, där jag fick manikyr samt gelförstärkning av mina egna naglar! 💅
Inte alls så tokigt! 😍


Har hunnit med att bli  rejält vansinnig, gråtit och en jävla massa mer också. 
Livet, det är som en berg och dalbana
Har fått ett roligt paket ifrån pampers också, men det ska jag berätta mera om i ett annat inlägg! 😉

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0