♡ Jajjemän!

En sån där bra diabetesdag! ✌ Startade dagen på ett finfint värde under 7.. O avslutar dagen, precis lika bra! 😆 Ja, ibland då funkar det verkligen så himla bra.. O då blir man glad!  💪



#ÖPPENDIABETES

Dessutom så har jag o grabbarna haft en himla trevlig stund på mitt förskolejobb!  Var dit o hälsade på.. Å jisses vad jag saknar jordgubben! 😍
Tisdag å Onsdag nästa vecka ska jag iallafall, få gästspela lite där. Ska bli himla skoj, och jag ser verkligen framemot det. Men lite nervös, är jag allt! 😉

Varit på utvecklingsamtal med Lowa också. 👍
Våran stora tjej, hon börjar liksom högstadiet om ett år.. 🙈🙈🙈 

Annars då!? Vi har en tvättstuga som väller över, och dom rena kläderna börjat sina rejält!
MEEEN TVÄTTA DÅ,LATMASK tänker ni..
Jo, näe men tvättmaskinen är trasig. Nåt är riktigt trasigt! Har ju snart prövat allt. 
Gaaah.  😠 
O nu står vi här,  är det värt att ta hit någon som lagar den. Eller är det mer ekonomiskt och kanske rent av billigare att hiva fanskapet åt helvete! ? 😭
Jo,ni förstår det blir rätt mycket tvätt. Gissningsvis så tvättar vi ju minst en maskin om dagen.. I bästa fall!  😡
Fan också.


Himla klokt hörrni! 👇  


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0