♡ Mäter cgm:n fel!?

Min dexcom brukar alltid varna om nånting på nätterna.. ere inte för lågt så ere för högt osv!
Imorse vaknade jag utan att den hade larmat!
Jag mådde dock så jävla klent.
Var övertygad om att den visade rejält felvärde, då den visade 7,5.. Kändes i kroppen som jag hade närmare 20 typ, eller som att jag sprungit ett maraton inatt.
Stick i fingret, visar ett bs på 5,5.. 
Det är ju helt by The book.
Ett superbra värde ju..
Jag kan då andas ut.. Brukar bli lite nojig över felvärden, när jag har sensorn på övertid faktiskt.. 😕

Inte allt för ofta jag får starta dagarna med ett så fint värde! 😊
Måste ju betyda att det här blir en bra dag,tycker jag! 💪

Om knappt en vecka har jag läkartid. Då ska pump diskuteras, vilken pump vill jag ha då?
Med slang, utan slang?
Med cgm?
Vilken blir bäst för mig egentligen!? 🙈 

Åh,vad jag hoppas på att få en pump!!!

Nattens kurva! 😆


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0