♡ Oiidesign enligt mig!



Jag älskar att hitta roliga webbshoppar, helst med grejer till ungarna! ♡ Nu har jag hittat ytterligare en favorit.
Oiidesign.se  är sidan.. O jösses, vad mycket fint jag har hittat till alla tre barnen där.. Lite roliga märken, och sånt som man inte hittar överallt. Och till bra priser, tycker jag! =)
Dessutom, så finns det en hel del fina fynd på deras rea! =)
 
Jag har hittat lite allt möjligt, mysiga bodysuits till grabbsen bland annat!
 
    

Schyssta fodrade stövlar!
 
 
Snygga vinteroveraller till nån av killarna! =)
    
 
Dom här skorna då! Ååh..
 
Den här skulle Edwin trivas i..
 
Dom här stövlarna skulle jag ju vilja ha själv, och Lowa också..
 

Finns seriöst huuur mycket fint som helst.. Skulle vilja klicka hem allt möjligt jag, och det är helt klart värt att göra ett besök på sidan.. Julen knackar ju snart på dörren! ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0