♡ Presenter o Klappar

Om en vecka fyller Lowa 11år, hur sinnessjukt det än må kännas..
Hennes paket o allt är helt klart till hennes födelsedag! (Okej, nu överdrev jag.. Jag har nämligen inte bakat ett skvatt.. Än! )
Men presenter o så är klart.. :)
Sen fyller ju Edwin 3år, också kommer julen tätt därpå..
Så jag har börjat spana på både födelsedagspresent till Edwin, och klappar till alla tre..
O alltså, jag tycker det är himla smidigt att shoppa online!
Håller ni inte med? =)
 
Har nu hittat ytterligare en hemsida, som man kan handla ifrån EuroToys heter den.. Någon som vet något om den? Bra, Anus!?
Har hittat en massa olika bilar, o sånt till grabbsen där nämligen! =)
En annan sida jag fastnat för är ABC leksaker..Wiihoo!
 
Spana på dessa fina bilar, som finns Här!!
 
       
 
 
Spana på dessa fina bilar, som finns Här!!
Jag älskar dom, och vill köpa precis alla till grabbarna! Haha..
 
En annan webbshop jag gillar är LitenLeker.. Såå himla mycket fint där!
Den här borgen ifrån Le Toy Van tex.. =)
 
 
 
Lowa då, vad ger man en 11åring i julklapp!?
Frågar man vad hon önskar sig, så får man ju inge vidare svar kan jag ju ta o meddela.
Heller inte om födelsedagspresent! :-P
Vi hoppas dock på att hon blir väldigt nöjd, och glad! ;)
O ni som läser, o funderar på present till henne..
Presentkort på Hööks är något hon faktiskt vill ha.. :)
Sen tycker jag dom här stövlarna, från skopunkten(ogillar fortfarande den butiken vill jag förvisso tillägga! :-P ) skulle va tjusiga på henne! ;)
 
(såg några andra där live, som det inte var nån vidare klack på.. men högre och med massa nitar o jox på.. Dom var ännu schysstare! ;) )

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0