♡ Startar dagen med kaos bs,kan väl knappast bli sämre?

Efter en lång kalasdag igår,så vaknade jag med ett BS på 15 imorse.. 😩 Hade det varit pga att jag ätit en jäkla massa godsaker så hade jag inte varit varken sur eller bitter på diabetesen. Men nu är ju inte fallet så. Misstänker att mina höga värden beror på stress och det kvinnliga fenomenet mens.
Hur reagerar erat bs,under menscykeln? Ägglossning osv? 
Och just det här är anledningen till att jag blir sur o bitter på diabetesen emellanåt. 
Just det här.
Neeeej, bra blodsocker värden handlar INTE bara om vad och hur jag äter.
Det är så himla mycket annat som också spelar in, som snurrar till det. Sånt som för andra icke diabetiker passerar förbi obemärkt.


Gaaah. Nu gick jag spy ur mig lite om det också..
Nu ska sensorn startas om, korrigering med insulin är redan gjord. Också håller vi tummarna att jag får ordning på värdena! 😜
#ÖPPENDIABETES


Vi ska snart rulla in mot stan och Hööks också. 11åringen har rejäla presentkort där som bränner i fickan! 😂
Ridhjälm, ridbyxor och lite annat smått o gott står på inköpslistan! 😉

Glad tjej!
O då hade hon även turen att få så himla mycket annat fint också! ♡
Presentkort på H&M, KappAhl o Glitter.
Tidningsprenumeration.
Vinterkläder. 
Massor av hårprylar och smink.
Ridstövlar och ridhandskar.
O nu har jag säkert glömt något också..
Alltså på riktigt, huur mycket som helst! 😍
Av oss fick hon ju äntligen en ny cykel och lite kläder! ♡


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0