♡ Tacksamhet

Känslan i kroppen just nu. En otrolig lycka och tacksamhet.
Över alla fina människor, släkt och fina vänner som varit till oss idag för att fira våran Älskade 11åring. ♡
Jag blir på riktigt rörd när jag tänker på er. Allihop. 
Att ni tagit er tiden att komma hit, säga Grattis och äta marängsviss med henne!
Världens nöjdaste tjej var det som gick o la sig ikväll! 💕
( Överlycklig över att hon fått så himla mycket fina presenter också förstås! Men att ni kom hit var det absolut värdefullaste!!!)
Jag är så himla glad att vi har så fina människor, som är en del av vårat liv och vår familj! 
Från djupet av mitt hjärta, TACK!!! 
Ni är Fantastiska! ♡♡♡



Nu ska jag också krypa till kojs,men först ska jag sitta här med mitt ljus jag tänt.
Ett ljus, för en älskad väns mamma som somnat in. Blivit en fin ängel!  
Åh,det gör ont i hjärtat.
Å jag kan inte riktigt hålla tårarna tillbaka.
Tänker verkligen på hela familjen..


Ta hand om Jens däruppe nu Eva.. O vaka tillsammans..
#FUCKCANCER 



Era tankar..
Postat av: Girltyping

Nej vad tråkigt :( <3

2015-10-13 @ 08:35:04
URL: http://girltyping.blogg.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0