♡ Upplevelse som present!

Jag är ju då av årgången -86.. Vilket på något vis gjort, att det är en hel del i min närmaste krets som fyller eller precis har fyllt 30.. :) Själv har man ju faktiskt ett heelt år kvar! =)
En tanke som ofta slår mig, när det kommer till presenter. Är ju det här med upplevelser!
Det är ju oslagbart. Och det blir ett minne, för livet!!
Att få göra nånting, tillsammans med vänner och familj kanske.
Det är ju helt fantastiskt! =)
 
När min kära sambo fyllde 30, så överraskades han med att bli bortrövad av kompisar, o åkte iväg o körde Crosscart o lekte en hel dag. Sen kom han hem till en överraskningsfest.
Såå himla nöjd, med dagen! ♡
 
Jag och mitt järngäng brukar alltid fira med att hitta på något tillsammans! För både Jänet och Suss har det blivit SPA, middag o en heldag helt enkelt! Så himla mysigt! ♡
Nu har ju Tina också fyllt år, så där ska det väl minsann också bli nå tok. Vi brukar ju dock ligga cirkus ett år efter med själva firandet, från själva födelsedagen! Haha.. Men var på din vakt, flicka lilla! ♡
 
 
 
Här kan man hitta perfekta upplevelser!
Klart värt att kika in, bor man dessutom söder om Dalälven så ökar möjligheterna enormt! ;)
 
Det här är nog min favorit bland upplevelser som erbjuds här! :)
 
Vore ju sjukt häftigt att pröva på..
Tina, vad tror du? Ska vi skippa o må gott o hoppa fallskärm för o fira dig? =)
 
 

Era tankar..
Postat av: TiNA

Jaaa! Gör det NI! :-) ♡

2015-10-14 @ 22:21:07

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0