♡ En riktig Måndag..

En sån måndag,man önskar att man inte behövt kliva upp på. Sämre måndag.
Jag o grabbarna hade tänkt åka på Barnrytmiken idag ju.. Men den här morsan vaknade dock med ett bs på 15,3 enligt dexcomen. 17,5 enligt mätaren. Skit!
Har legat högt hela natten, pendlat mellan 8 och 15 enligt dexcomen. 
Mådde alltså som en urvriden trasa när jag var tvungen o kliva upp! 😯
Insåg att en hemmadag vore nog det bästa.
Trist dock.

Kan vara den sämsta kurvan någonsin sen start av dexcom! 😨😢


O efter en helg,fylld av en himla massa saker så behövdes en vilodag! ♡

Alltså, September.. Jag har seriöst haft ångest inför varenda helg, den här månaden. O än är månaden inte slut..
Jag är inte den som tycker om att bara vara,inga planer osv.. Men jag avskyr på riktigt när det är någonting både Lördag och Söndag. Varje helg!
O man måste planera in allt in i minsta detalj, för o överhuvudtaget hinna med.
Även om det är roliga saker som ska göras också.
Men det blir liksom inte roligt, när man bara är stressad över allt man borde få gjort hemma. Över dom där man borde hälsa på,äta en middag med. Surra en stund med osv..
Få saker får mig att faktiskt må så dåligt!
Ångest.

Så idag blev de ingen barnrytmik. Istället har vi fått in en annan soffa i Gillestugan. Min farmors gamla soffa har fått flytta in till oss! ♡  O vi håller på o få de iordning där nere. Det går så förbannat sakta allting här hemma. 😡


O när lillebror sov,så byggde o lekte jag o Edwin med smålego! 😍


Förhoppningsvis så kommer tallrikshyllan i köket snart va ordentligt uppsatt också. O paradhyllan  (som också är efter farmor) ska jag o Lowa försöka måla om ikväll. Så kanske vi får till de i köket under morgondagen. 😄

Föräldramöte på skolan ikväll, men pappan jobbar så jag o kidsen är ensamma. Dock så är det Lowas klass som står för fikat, så jag gjorde en långpanna med Snoddas igår kväll. Ska fara o lämna den till en annan förälder strax! 😄


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0