♡ Höst i fjälls

Jag o barnen packade in oss i bilen, o for upp till Mårdsundsbodarna igår! Mamma & Håkan är här hela veckan. Perfekt, tänkte vi! Två fina höstdagar, traska lite på fjället o plocka lite blåbär.  🍁🌺🌞

Hur vädret är!? Idag kurar vi inne i stugan. Regnet öser ner.. Igår blev det dock en liten tur upp på fjället! Edwin var så himla duktig, knatade på för glatta livet. Över stock o sten,på plankor över nån blöt myr osv! 😊 Lowa var skeptisk till själva turen, men fick syn på en massa stora stenar högt upp. O knatade även hela vägen upp till dom, o då var det roligt!  😄 "Jag trodde de här skulle bli ett skittråkigt, men när man når sitt mål är det riktigt roligt! Kan vi gå hit imorgon också! ? " 😊😂
Arwid han fick åka på min rygg han, i ergobabyn. Jag älskar våran ergo!! ✌😊
Vi var ju ute i några timmar, och det blir ju liksom inte ens tungt!  👌  Lite träningsvärk i benen ger det ju,eftersom det blir ju givetvis tyngre än när man går själv. Men gör ju varken ont i rygg eller axlar!  Fyndade ju dessutom ett regnskydd till ergon, på loppisen i Söndags! Fleecefodrad. Visade sig va toppenbra! :)
Givetvis kom de ju regn när vi skulle till o fika! 😂
Hursomhelst så trivdes A toppenbra där bak på ryggen, kikandes på allt och ätandes massor av blåbär!  👍 
Sjukt vilken utsikt det var också! :) 



Nöjda över att ha tagit sig ner! ✌


Fikapaus ner regnet kom!😂


Hyfsad utsikt ändå! 😆


Lowa som en liten prick typ! 😁


Grabbarna startade dagen klockan sex dom! 😨 Jisses,alltså före sju är ju verkligen inte okej tycker jag! 


Tröttsamt!  😜


Era tankar..
Postat av:

Väldigt fin utsikt!

Svar: Ja, jisses vad låångt man såg.. lite sol hade ju dock gjort allt ännu bättre! 😉 Ha en fin kväll! :)
Joanna

2015-09-18 @ 10:24:39
URL: http://mysecretdiaryblog.blo.gg/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0