♡ Inte så pjåkigt..


Sämre kurvor har man ju verkligen haft. Absolut inte optimalt men det jag tycket är allra bäst är ju att jag inte haft någon känning! O då heller inga rekylvärden!  ✌✌✌
Plötsligt händer det.. 😋


Idag har jag å Smågrabbarna varit på mammafika här på byn.. Himla trevligt!  O dom har fått leka med kompisar!  :)
Sen har vi ju hunnit med ridning också! Edwin var överlycklig som fick rida på den stora hästen! ;) Förra veckan var han inte helnöjd när han insåg att han var tvungen att rida shettisen!  😜
Travade på idag också, så himla nöjd, stolt och glad!  ♡

Lowa fick rida lite tidigare idag också.. Så vi var inte jätte sena hem.  Himla skönt! 
Det är då kul att vara där med barnen, och se lyckan o glädjen hos dom. Både Lowa & Edwin tycker verkligen att det är hur roligt som helst att rida!! ♡


Nästan två år tog det,men nu har vi våra namn på brevlådan också!  🙈🙊😂


Bus ute i solskenet igår!! 🌞
Låt det aldrig bli sämre väder nu..







Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0