♡ Inte så pjåkigt..

Jag fick upp paradhyllan igår också, och det blev riktigt bra tillslut! 😊
För att vara så ohändig som man bara kan vara,så vill jag påstå att den inte blev så pjåkig ändå. N där paradhyllan!! 😆


Just nu, så är det Farmors gamla "Handdukar" som får hänga där. Ska kolla vart man kan hitta nån tjusig o sätta dit! 

Har insett att jag måste nog även måla om kökspallen vi har! 🙈 Å innan det här är klart har jag väl snart målat om själva köksmöblerna också! 😂

Ikväll ska brödlådan iallafall målas ett varv till, o eventuellt pallen! Om jag orkar hålla mig vaken! 😜
Blev en sen kväll igår, då älskade Jänet kom o hälsade på! 💖 Dessa fina diamanter som lyser upp ens liv. Vad dom är Värdefulla! 

Just nu sitter jag på skolan och väntar. Haft möte här sen tidigt! 😣 
Snart på väg hem, idag vankas dejt med mammor på byn! 😄

Nåja, så här ser det iallafall ut just nu, när tallrikshyllan o paradhyllan är på plats! Mysigt och trevligt ,tycker jag iallafall! 😊


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0