♡Loppis på Rödön!

Jag har bokat bord på en Loppis om knappt två veckor. Bara barnartiklar. Är det något som vi har massor av så är det just det! 😜
Så jag o Lowa ska hjälpas åt o sälja bort diverse, sånt som är för litet och inte längre används.
Tänker ha lite bättre framförhållning än sist,vi sålde på loppis! 😂 Ska prismärka lite noggrannare osv! 😉  Samt se till o få med allt,jag vill bli fri! 😝

Tycker förövrigt att alla som har möjlighet, ska göra ett besök på just den här Loppisen, då arrangörerna skänker allt överskott,  till projektet " Hej Främling! " O det kommer vara ett lotteri, med fantastiska priser! Samt fikaförsäljning! Så även om man inte har små knoddar att handla till, så tycker jag ändå man kan göra ett besök! 😆

Hoppas vi ses! ☆


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0