♡ Motvind o uppförsbacke,samtidigt!

Alltså livet. När det känns som en lååång jävla uppförsbacke, o dessutom motvind.
BLÄ. 
Jag hatar det.

Det är liksom så jäkla tungt just nu. Tjorvigt, och jobbigt. Men det kommer bli bra. Bara vi tar oss upp för den där förbannade backen.

Igår var jag o grabbarna till Linda med familj, himla mysigt att få umgås lite!  ♡  Hade tänkt åka på barnrytmiken först,men Arwid är snorig. Så jag ville inte smitta ner flera där. Lindas var de inte så noga med! 😝 😂

Idag har jag behandling igen,det blir spännande. Har ingen barnvakt, så grabbarna får så lov o uppföra sig. Sitta lugnt och stilla o kolla på heela tiden. Blir bra det! 😣

Imorgon far vi till fjälls, de ska bli trevligt. Barnen ser väldigt mycket framemot det. 😄 Själv avskyr jag att sova borta,egentligen. Men de blir nog bra! ♡
Pappan får hålla sig hemma. 😝

Sjukt nöjda grabb! 😍 ☆

Jag o Arwid gjorde morgon svintidigt imorse, så runt åtta somnade han. På mig! ♡


Era tankar..
Postat av: ♥ Tirja ♥

Känner samma jag, motvind uppförsbacke och en tyngd på ett ton som håller en tillbaka...
Tur det finns ljusglimtar som gör det lättare!
<3

Svar: Ja det är verkligen tur att de finns ljusglimtar som lyser upp heela livet!! ☆ Kram på dig! ♡
Joanna

2015-09-15 @ 15:47:27
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0