♡ Mitt i prick!



Såå jäkla mitt i prick alltså! 😂😂😂
" Varför måste vi alltid vänta på dig!? "
Jaaa,  jag vet inte jag? 😜


Arla morgon idag också. Dessutom mens på det.. det är fantastiskt att som kvinna kunna vara gravid och bära på ett litet barn i nio månader. Det är det. Men det här med mens alltså, inte så fantastiskt!
Endast ett nödvändigt ont faktiskt.
Mensvärk, humörsvängningar,pms, järnbrist och ett totalt urflippat blodsocker. (Åtminstone urflippat, dagarna före!)

Igår låg jag ju tipptopp hela dagen. Gick och la mig igårkväll med ett bs på 4,5 och vaknade imorse med 6,2.. 
Det är helt jävla otroligt vad bra, mensvecka och allt. 👊✌

#ÖPPENDIABETES 

Era tankar..
Postat av: BippoMorsan

Åååhh, inte bara ja som anser att det är ett nödvändigt ont...

Svar: Å nej! Vi är åtminstone två! 😉😂
Joanna

2016-01-05 @ 09:33:33
URL: http://bippomorsan.wordpress.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0