♡ Mysigt ute idag

Med bara -8 grader så måste man ju passa på att vara ute..  ⛄❄
Så jag och Edwin passade på att mysa på ute en stund, medan Arwid sov i vagnen. Pappan skruvade, och Lowa var kvar hos gudfadern! ☆

Vi började med att promenera/åka spark lite, och surrade med grannar! Fick äntligen träffa mamman i den nyinflyttade familjen också! Pappan hejade jag på häromdagen. Jätte trevliga!  😊 O så roligt att det flyttat in en barnfamilj! 😄

Sen avslutade vi med lite skidåkning i lätt snöfall som snabbt blev rejält snöfall. Gick in o fikade lagomt tills de började kräksnöa! ❄
Pappan kom hem, å brorsan vaknade.. Perfekt tajming! 

Världens sötaste skidåkare!  💕


Sen bjöd pappan in oss på middag hos Farfarn & Eva.. 😆 O lagomt tills vi kom dit,så hade Gudfadern nått dit med Lowa! En väldigt nöjd och glad tjej fick vi hem! Lyxigt att få bli bortskämd av han och Veronica!  ♡
Med sig hem hade hon även fått en himla massa nytt smink!  Det är matriell lycka det, för en tjej som tycker det är himla roligt att hålla på och sminka sig här hemma.
Massa goda tips &råd från Kicksexpediten  (läs Vera) också! 😉
O nu har hon en egen sminkväska också! 
Min lilla tjej! 😍


Lowas nya sminkprodukter! ;)




Vi hade ju turen att få spendera lördagskvällen med Persson/Olovsson vi son var hemma..
Lyxigt Mys! 💖


Måndag imorgon, och en ny vecka.
En fullspäckad vecka med en himla massa saker att göra.
gott och ont.

Det ska nog gå bra,med allt! 


När jag höll på i köket på förmiddagen idag, så ropar plötsligt Edwin " Vi har satt på Tvn vi"
Kikar in o möts av detta.. Då har ungen både satt på Tvn och sen boxern med dosan  och även bytt till barnkanalen! 
Å tittade nöjt på tv tillsammans med en lika nöjd lillebror. 

Trygg o tätt intill storebror!   👬 💖





Era tankar..
Postat av: Sandra'

så fina bilder :)
och ja har inte sätt laila bagges kollektion :) ska kolla upp det, tack för tipset :)

Svar: Tack! :)
Ja kolla på det? Rock By Sweden tror jag kollektionen heter! ;)
Snö of Sweden har också mycket fint! 😍
Joanna

2016-01-18 @ 02:36:54
URL: http://miinvardaag.blogg.se
Postat av: Lowa💜

Sååååååå söta dom e!😍😍😍 Och Veronica ifall du ser det här så taaaaaaaaaack en gång till😘😘😘😘😘 Du e bäst😍😘💜👍

2016-01-18 @ 20:34:00
Postat av: mamma

Så goa pojkar, é så 💝 svämmar över 💕

Svar: Ja,dom är underbara! 😍💕
Joanna

2016-01-18 @ 22:37:02
Postat av: mormor

Hej ! så fint du har på din blogg.Dessa underbara små killarna gör, att man smälter som snö.Lowa saknar dom ju såå, när hon inte är hemma förstår jag, och vara med dom.Så skojigt för henne ochså att få vara med Joel och hans tjej.Så mycket smink hon fått,säkert kul för henne i denna åldern.Och ett vackert hus med härlig snö omkring.Vykort.Saknar er! Kramar till er alla.Mormor/
Gunhild

Svar: Tack mormor! Jaa, dom får hjärtat att smälta dagligen! 😍 Å när Lowa kommer hem blir dom överlyckliga,o även om hon tycker det är lugnt å skönt utan dom saknar hon nog dom också! 😜

Saknar dig också! Kramar ❤
Joanna

2016-01-19 @ 20:55:05

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0