♡ Nervös som tusan!

Imorgon vid den här tiden ligger jag förmodligen redan på uppvaket, efter en lyckad operation.
Men jag skulle ljuga om jag påstod annat än att jag är galet nervös.
Diskbråcksoperation är vad som står på schemat. 
Första gången med pump dessutom. 
Visst får man ha pump och cgm under op!? 
Jag hoppas verkligen det.
Ska prata med op i eftermiddag, hoppas på klarare besked då..

Att va fastande oroar jag mig inte så mycket för, och jag har första operationstiden.. Så det kommer säkert gå bra! 
Rehabtiden efteråt blir spännande.
Pappan får återgå till att vabba 100% igen,under en månads tid iaf! Hoppas på ett bra resultat, så jag snart kan slippa alla hemska mediciner.


I torsdags var jag på styrelsemöte med Jämtland/Härjedalens Diabetesförening. Superkul! Å jag känner mig mer taggad än nånsin till att verkligen engagera mig.
Ska knåpa ihop ett utskick nu först o främst, som ska skickas ut till alla föreningens medlemmar. Också lovade jag att ta ett krafttag med föreningens Facebooksida. Spånar lite på hur vi ska nå ut via sociala medier! O på olika förmåner som man kanske kan erbjuda med ett medlemskap i just våran Diabetesförening.
Tips mottages tacksamt! :)

Ni är väl medlem i Diabetesföreningen!?
Å näe, man behöver inte ha diabetes för att vara medlem. Man kan vara medlem ändå.. O Diabetesföreningen/ Diabetesförbundet gör såå himla mycket.
Bli medlem direkt vettja! 😘 
#ÖPPENDIABETES




I fredags fick jag paket med posten.. Så jäkla tuff chokladask! 😉
#mernätkärlek 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0