♡ Taskig tajming

Att ligga svinhögt i bs,och vara nyopererad i ryggen. Högt bs, gör ju att man blir jätte törstig och av förklarliga skäl då även måste tömma blåsan rätt ofta. Då är det ju sådär, när man varken kan ta sig ur sängen själv, eller ta sig upp ifrån toastolen själv.. 🙈 
Den här stackars sambon jag har.. När jag försynt petade på han sista gången vid 03.30 och bad om hjälp.. 🙈🙈🙈
Att han inte bara satte ut mig i snön!? 😂

Idag har smärtan i låret börjat på o lätta.. Det känns som att det successivt lättar nerifrån o uppåt! :)  👍 Ett bra tecken sa ssk på rygg idag! 
Smärtan jag har i ryggen nu är ju dock inte alls så jäkla kul.. 😯 Förhoppningsvis så ska även den klinga av.
Får se hur det känns imorgon!

Tar mig ju fortfarande inte ur sängen själv,men det ska väl gå bättre det med snart! 😜

Blodsockret är fortfarande helt bananas!  😬🔫
Inte ett enda jävla värde under 10 på hela dagen.. O nu går basalen på +80%..
Frustrerande. Bra nog.
Inga ketoner iallafall, och det är jag glad för..
Är ju lägre än igår iallafall, men sen är det klart att jag rör mig ju inte som vanliga dagar. O då behövs ju basalen höjas. Det kortisonet ställt till med,bör ju lättat tills imorgon iallafall.. 
I skrivande stund 12,4 ➡ i bs.. 

Så kass 24timmars kurva, har jag fan inte haft på evigheter. 😬


Nu sova, blev alldeles för få timmar inatt pga det skyhöga sockret.. 😕

#ÖPPENDIABETES 


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0