♡ Tidig morgon, med perfekt bs!

Jag hade ju förvisso måndag, redan i Lördags. Men idag ere Måndag på riktigt.
Arwid tyckte  vi skulle kliva upp vid 06.00.. 😨 Alltså, den ungen!
Just nu håller han låda hejvilt o jag gör mitt bästa för att han inte ska väcka storebror! 😣


Vaknade med ett bs på 4,3.. Den lyckan! Den lyckan kan nog bara en annan diabetiker förstå..
Såå jäkla gött! 💪✌

Gick o la mig med ett bs på 6,7.. 👍
O igår höll sig blodsockret riktigt bra.. Vad jag kunde se på mina stick i fingrarna då! Eftersom jag är utan sensor.. 

Just nu laddar jag mest för att klockan först ska bli åtta, så jag först får tag på Medtronics och sen ska jag jaga diassk.. 
En hel del samtal som måste göras idag. O förmodligen rätt mycket kö,efter en långhelg! 😜


Igår va en bra dag, ett blodsocker som samarbetade. Vi var o Grattade svågern! 🎂🎈 Mycket trevligt, o jag passade på o tog deras trimmer o drog av Arwid bäbis håret! 🙈 Lillfisen!  😍 Som Jesper sa, nu ser han ju ut som en liten gangster! 😂 Våran lilla bebis.. Jaja,bebis håret måste ju liksom bort. Å nu ere gjort! 😉

Hemma igen fick vi först spontan besök av Jimmy och hans söta lilla dotter. Å sen dök vårat planerade middags besök upp också! 😄
Lars & Mikaela, o lilla Marielle. Jisses,den tösen är ju världens sötaste! 😍
En Tacos middag o lite häng senare gjorde vi kväll. Är alltid så trevligt när man väl ses.. Så himla trist att det blir så långt mellan gångerna!

Ska till stan i eftermiddag också, hämta handlingen från Maxi. Också måste jag in på Panduro, o byta nå pärlor samt köpa mer bokstäver!

Ni vet väl om att det går jättebra att beställa ett diabetes armband!? 😊


100 :- och pengarna går till Barndiabetesfonden.

Cure Diabetes
Bota Diabetes 
Fight Diabetes 
Beat Diabetes 
Typ Diabetes 
Typ 1 Diabetes 
Typ 2 Diabetes 
(Egna önskemål går också att ordna! 😉 )


Har just nu 6 st beställda,varav 3 är klara.. Så ikväll, eller när Arwid sover idag ska jag fixa dom andra som är beställda! 👍

Ingen kan göra allt, men alla kan göra något.

#ÖPPENDIABETES


Era tankar..
Postat av: Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

fina bilder

Svar: Tack!
Kul med en namne också.. ;)
Joanna


Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0